lørdag 20. april 2013
søndag 14. april 2013
lørdag 13. april 2013
tirsdag 9. april 2013
Kanskje det blir fisking til helgen på vaneren!
Satser på sjøsetting i dalbergså på fredag.fiske til og med mandag om ikke isen kommer over.. Det skal bli jævli gøtt..yohoo..
tirsdag 19. februar 2013
Begynner å rykke i dra-armen igjen..
Skal bli godt å få vann under kjølen...snart.... Får bytte litt liner å pusle litt i slukskrinet for å korte ned ventetiden...
Abonner på:
Innlegg (Atom)